تولید کننده تجهیزات لجستیک بارگیری و تخلیه

ساخت انواع داک لولر , رمپ بارگیری , درب اتوماتیک

Search
Close this search box.

ساخت انواع داک لولر , رمپ بارگیری , درب اتوماتیک

درب اتوماتیک پارکینگ زیر سقفی یا سکشنال

درب سکشنال پارکینگی 

فهرست محتوا



درب های گاراژ الداک به عنوان یکی از محبوب ترین انتخاب های درب گاراژ در تهران به سرعت در حال رشد هستند. قدرت ، ایمنی و امنیت آنها تنها برخی از فواید بسیاری است که این محبوبیت را توجیه می کند.

به دلیل ساخت آنها ، از قسمتهای جداگانه ای ساخته شده اند كه به صورت عمودی باز می شوند ، به عنوان درب های ایده ال شناخته می شوند.

این بدین معناست که درب های گاراژ سکشنال الداک تقریباً در هر دهانه ای به شکل (گرد ، قوسی و…) قابل نصب است.


انواع درب پارکینگ زیر سقفی
انواع درب پارکینگ زیر سقفی

درب های گاراژ ساختمانی

بیشتر درب های مقطع به صورت استاندارد دارای دو پوست هستند و پانل های آن با فوم عایق 42 میلی متر تا 67 میلی متر ضخامت دارند. این بخش ها به طور کلی از استیل گالوانیزه بجهت استحکام و ماندگاری بالا ساخته می شوند.
ساخت کارآمد و با کیفیت درب گاراژ الداک وجه تمایز آن نسبت به نمونه های مشابه است .


طراحی مکانیکی درب گاراژ الداک به ویژه در درب های گاراژ متفاوت است. سیستم فنر عملکردی نرم تر و راحت تر از درب معمولی Up و Over دارد که مخصوصاً در درب های بزرگتر مفید است. کلیه درب های گاراژ الداک می توانند به صورت دستی یا برقی کار کنند و به دلیل داشتن مهندسی عالی ، طراحی بی عیب و نقص و اجزای مرغوب ، در هر دو حالت صاف و ساکت باقی می مانند.

پانل های درهای بخش عملکردی ایمن و با طراحی ضد گرفتار بین بخش ها برای جلوگیری از گرفتگی انگشت و تعدادی دیگر از ویژگی های ایمنی که تمام مقررات قانونی فعلی را رعایت می کنند ، ارائه می دهند.


راه حل های صرفه جویی در فضا

درهای گاراژ سکشنال به صورت عمودی باز و بسته می شوند ، به این معنی که می توان از فضای اطراف مجددا استفاده کرد. این برای گاراژها یا وسایل نقلیه کوتاه تر مناسب است ، به جهت  آنکه وسایل نقلیه بتوانند در مقابل درب پارک شوند بدون اینکه به فضای بیرون بیایند.

پانل های درب به سمت بالا از قسمت باز منحنی می شوند و سپس به داخل گاراژ باز می گردند. در صورت نصب و تنظیم دقیق ، برخلاف سایر درب های گاراژ ، هر قطعه می تواند ارتفاع و عرض کاملاً متناسب را ارائه دهد. این یک راه حل ایده آل برای گاراژهایی است که به دسترسی وسیع به وسیله نقلیه نیاز دارند و یا دارای ابعاد دسترسی محدود هستند.


درهای سکشنال بیشتر از فولاد گالوانیزه ساخته می شوند ، اگرچه درهای آلومینیومی و الوار در دسترس هستند. بیشتر سازندگان بخاطر زیبایی و استایل بهتری که فقط چوب می تواند داشته باشد ، درب های فلزی خود را با متریال استیل ارائه می دهند و آنرا عایق بندی و امنیت فولادی می دهند.


اگر از گاراژ شما به عنوان اتاقی مانند مطب ، کارگاه یا سالن بدنسازی استفاده شده است ، درب سکشنال الداک یک انتخاب خارق العاده برای عایق کاری و محافظت از وسایل شماست. درهای سکشنال الداک ساخته شده اند تا دمای ثابت در گاراژ حفظ شود ، مناسب برای کاربردهایی که کنترل دما یک عامل تعیین کننده است. این یک درب گاراژ سکشنال مناسب برای محافظت از اشیاء با ارزش و کلکسیونرهای اتومبیل است و از رطوبت و شرایط مخرب جلوگیری می کند.

در صورت نصب صحیح ، یک درب عایق بندی شده دارای یک امتیاز U-Value چشمگیر است و در نتیجه هرگونه هزینه گرمایشی را در اتاق های مجاور کاهش می دهد. بعضی از درب ها دارای مهر و موم لاستیکی اختیاری برای بهبود بیشتر کیفیت عایق هستند.


درهای سکشنال عایق دار دوبل و عایق ، کیفیت امنیتی بسیار خوبی را ارائه می دهند. همراه با یک اپراتور الکتریکی با کیفیت ، نفوذ و عبور غیر محاز از درب سکشنال می تواند تقریباً غیرممکن باشد ، مخصوصاً بدون ابزار مخصوص و ایجاد سر و صدای زیادی! اپراتورهای برقی دارای قفل اضافی در شکاف اپراتور به شکل قلاب استیل هستند. این پانل های درب را به طور محکم در بالا نگه می دارد ، همچنین توسط خود موتور نگهداری می شود. 


درهای سکشنال  الداک از نظر ساخت در اندازه های گوناگون بسیار متنوع است. یک درب گاراژ الداک از داخل دهانه نمی چرخد ، (اندازه دقیق درب به این اندازه مهم نیست) . فریم های ثابت فلزی به صورت پنهان (یا جزئی قابل مشاهده) طراحی شده اند . این بدان معنی است که می توان درب های بزرگتر را روی دهانه های کوچکتر نصب کرد و دامنه درب هایی را که می توان برای هر ابعاد خاص سفارش داد ، افزایش داد و شاید در بعضی شرایط نیاز به درب های پیش ساخته شده را مرتفع سازد.


لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ویژگی های عملیاتی درب گاراژ قطعه ای ، به فیلم های زیر مراجعه کنید – در این حالت ، درب توسط الداک تولید می شود


ویدیو نصب درب سکشنال توسط تیم فنی الداک در Youtube

نصب درب سکشنال در لواسان

محصولات مرتبط