تولید کننده تجهیزات لجستیک بارگیری و تخلیه

ساخت انواع داک لولر , رمپ بارگیری , درب اتوماتیک

Search
Close this search box.

ساخت انواع داک لولر , رمپ بارگیری , درب اتوماتیک

درب زیر سقفی یک تکه

تولید و نصب درب های سکشنال پروژه روماک گستر پارس 

مراحل تولید ونصب دربهای سکشنال و داک لولر پروژه روماک گستر پارس



الداک طراح و تولید کننده درب اتوماتیک سکشنال 

درب های زیرسقفی برای پارکینگ هایی که ورود و خروج زیادی دارند ایده ال است . درب سکشنال بوسیله مکانیسم استفاده از فنرهای نیرومند ، فشار را کم کرده و وزن ماژول های درب سکشنال را متعادل می کنند.

در کنار انتخاب یک سیستم اتوماسیون استاندارد ، در ترددهای بالا می توان از این نوع درب ها استفاده نمود.

به علت استفاده از چرخهای ضد سایش و ریلهای نگهدارنده، استهلاک درب سکشنال در مقایسه با دیگر سیستمهای درب اتوماتیک بسیار کم است.

درب های اتوماتیک سکشنال یا درب های اتوماتیک زیر سقفی در ابعاد سفارشی قابل ساخت است و یکی از بهترین راه حل ها برای محیط هایی هستند که محدودیت ارتفاع ، مانعی برای نصب دربهای معمولی می باشد.

درب سکشنال صنعتی

طراحی و ساخت درب های سکشنال صنعتی در پروژه روماک گستر پارس

درب سکشنال صنعتی بهمراه طراحی و ساخت داک لولر که برای آسان سازی بارگیری و تخلیه کارخانجات و سوله ها استفاده می شوند و ابعاد آنها بزرگ و تردد آنها بالا و نامحدود می باشند.

قابلیت درب سکشنال این است که اشغال فضا صرفه جویی میکند و از فضای سقف جهت فرایند باز و بسته شدن خود بهره گیری میکند و این باعث میشود تا عرض بکارگرفته شده جهت تخلیه و بارگیری کامیون و تریلی افزایش پیدا کند .

همچنین بدلیل باز و بسته شدن درب در فضای عمودی ، باعث عدم تداخل ماشین آلات بارگیری و تخلیه و کارکنان میگردد .


درب سکشنال کاربرد فراوان در پارکینگ ساختمان ها و انبار های بزرگ که دائما در حال تخلیه و بارگیری هستند دارد . درب سکشنال یا زیرسقفی بعنوان یک رویه استاندارد در اروپا مورد استفاده قرار میگیرد و هم اکنون در ایران شرکت زیبا اتوماسیون مشکات افتخار دارد که این محصول را با کیفیتی رقابتی و قیمت مناسب به بازار مصرف ارائه کند .

درب‌ سکشنال پارکینگی یا درب سکشنال صنعتی جدیدترین و مدرن‌ترین درب‌های اتوماتیک حال حاضر در بازار ایران و جهان هستند و با توصیه معماران  سازندگان و در نهایت مصرف‌کنندگان، درب‌ سکشنال بهترین انتخاب جهت اتوماسیون درب پارکینگ‌ها از نظر کیفیت و زیبایی به شمار می‌آیند

سرعت بالای باز و بسته شدن و جلوگیری از اتلاف انرژی ، درب های سکشنال را به یکی از کاربردی ترین درب های مورد استفاده در کارخانجات و انبارهای کالا کرده است


طراحی و ساخت داک لولر شرکت روماک گستر پارس


جهت دریافت اطلاعات بیشتر درباره محصول داک لولر الداک از لینک زیر بازدید بفرمائید

جک همسطح کننده


دیگر محصولات


مینی داک لولر

مینی همسطح کننده نوعی پل بارگیری میباشد ، در برخی کارخانه ها و مراکز صنعتی در موارد نداشتن فضای مورد نیاز برای تخریب سکوی بارگیری ، جهت قرارگیری همسطح کننده هیدرولیک و یا موارد اقتصادی تر ، از مینی همسطح کننده در لبه سکو به دو صورت دستی و یا هیدرولیک مورد استفاده قرار میگیرد.

Continue Reading مینی داک لولر

رمپ صنعتی

رمپ صنعتی گزینه ای ایده آل برای دسترسی به سطوح شیب دار صنعتی است. بر خلاف دیگر رمپ ها ، رمپ صمعتی را می توان در اندازه ای که نیاز دارید ساخته شود. همچنین می تواند به سرعت و به آسانی طول آن افزایش یابد و یا کوتاه شود

Continue Reading رمپ صنعتی

همسطح کننده ها

ELEDOCK بزرگترین تولید کننده رمپ های بارگیری ، انواع داک لولر هیدرولیک و دستی ، درب های فست و درب های اتوماتیک صنعتی در ایران با بیش از 20 سال سابقه و تامین کننده تجهیزات لجستیک تخلیه و بارگیری بسیاری از برند های ایرانی است .

Continue Reading همسطح کننده ها


جهت دریافت اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید و یا از فرم تماس با ما بهره بگیرید

کارشناسان فروش ما آماده پاسخگویی به سوالات مشتریان گرامی میباشند