تولید کننده تجهیزات لجستیک بارگیری و تخلیه

ساخت انواع داک لولر , رمپ بارگیری , درب اتوماتیک

Search
Close this search box.

ساخت انواع داک لولر , رمپ بارگیری , درب اتوماتیک

قیمت داک لولر

داک لولر هیدرولیک

تراز کننده داک هیدرولیک

به عنوان تراز کننده اسکله هیدرولیک (صفحه بارانداز) شناخته می شود ، همه کاره ترین تراز کننده های سبک داک لولر دفنی
همسطح کننده بارانداز

داک لولر دفنی

ترازهای گودال
این نوع تسطیح اسکله (همچنین به عنوان صفحه بارانداز شناخته می شود ) در یک دهانه بتنی فرورفته در بتن ساختمان در درب حوض نصب می شود
داک لولر لولایی هیدرولیک ایستاده تریلی و ایسوزیی

داک لولر لولایی هیدرولیک ایستاده

مناسب تریلی و ایسوزیی
طراحی الداک , تولید شده از بهترین آلیاژ های فولادی و گارانتی قطعات الکترونیک و برقی
داک لولر ایستاده بدون حفاظ

داک لولر ایستاده بدون حفاظ

گزینه ایده ال برای بارگیری در ارتفاع
طراحی الداک , تولید شده از بهترین آلیاژ های فولادی و گارانتی قطعات الکترونیک و برقی
داک لولر لولایی هیدرولیک دفنی هشت و ده تن
داک لولر لولایی هیدرولیک دفنی
ظرفیت بارگیری و تخلیه هشت و ده تن
طراحی الداک , تولید شده از بهترین آلیاژ های فولادی و گارانتی قطعات الکترونیک و برقی

داک لولر هیدرولیک

داک لولر هیدرولیک با فشار دادن یک دکمه روی صفحه کنترل کار می کنند و دیگر نیازی به استفاده دستی اپراتور از زنجیر کششی ندارند .

در عوض، اپراتور از یک کنترل یا یک دکمه برای بالا و پایین بردن سطح تراز و کشیده یا ذخیره لب استفاده می کند.

تراز کننده داک چیست؟

در اسکله بارگیری، یکی از مشکلاتی که باید بر آن غلبه کرد، مشکل پر کردن شکاف بین کامیون و کف اسکله یا انبار است. ارتفاع همه کامیون ها یکسان نیست و ارتفاع کف تریلر در داخل یک کامیون می تواند بسته به میزان بارگیری کامیون متفاوت باشد.

داک لولر برای چه مواردی استفاده می شود؟

به سادگی، یک تسطیح اسکله شکاف بین وسیله نقلیه اسکله شده و محل بارگیری را برای اطمینان از بارگیری و تخلیه روان و ایمن پر می کند . برای استفاده از تراز کننده داک، اپراتور سطح شیب دار را بالا می برد و لب به سمت بیرون حرکت می کند.

داک لولر چیست؟

داک لولر تجهیزاتی است که برای تراز کردن اختلاف ارتفاع بین کف انبار و وسیله نقلیه تحویلی استفاده می شود . دارای ارتفاع قابل تنظیم است که می تواند برای وسایل نقلیه مختلف استفاده شود. با تراز کننده داک، هنگامی که کالاها از داخل کامیون بارگیری یا تخلیه می شوند، انتقال صاف تضمین می شود.

مزیت تراز کننده داک چیست؟

طراحی خلاقانه تراز کننده های اسکله چیزی بیش از ایجاد یک سطح صاف برای کامیون ها انجام می دهد. همچنین به کاهش تعداد ضربه‌های احساس شده در حوض در طول عملیات روزانه بارگیری و تخلیه کمک می‌کند.

اسکله تراز چه ویژگی هایی دارد؟

تراز کننده داک شامل یک سطح شیب دار (در امتداد لبه عقب آن) و یک لبه (لولا در جلوی سطح شیب دار) است . در صورت عدم استفاده، تراز کننده داک در موقعیت خنثی خود و همسطح با کف سکوی بارگیری ذخیره می شود.

اهمیت داک لولر چیست؟

یکی از مهم‌ترین بخش‌ها برای کارآمد کردن انبار و فرآیند بارگیری و تخلیه است، زیرا جریان ورودی و خروجی کالا را مدیریت می‌کند که با سودآوری انبار رابطه مستقیم دارد . مدیریت زمان و صرفه جویی در زمان بارگیری و تخلیه و کاهش هزینه نیروی انسانی

ساخت و نصب و  تعمیر داک لولر

داک لولر قطعه ای از تجهیزات است که معمولاً یا بر روی اسکله نصب می شود یا در یک گودال در درب بارانداز

که پلی بین ساختمان و وسیله نقلیه حمل و نقل است، فرو می رود. 

درباره ما

ELEDOCK از سال 1380 در گستره ایران زمین ، داک لولر های بارگیری تولید می کند. این تراز کننده های درجه یک به عنوان قوی ترین و بادوام ترین سطح کننده های اسکله در صنعت حمل و نقل و تجهیزات لجستیک ایران شناخته شده اند که فرآیند بارگیری روان و کارآمد را ارائه می دهند. تراز کننده های داک ELEDOCK می توانند به صورت خودکار یا مکانیکی فعال شوند و به صورت حفره ای، لبه داک یا عمودی در دسترس هستند. هر نوع تراز کننده در اندازه‌ها و ظرفیت‌های مختلف برای برآوردن نیازهای بارگیری وجود دارد.

ساخت داک لولر مکانیکی

هم سطح کننده  هیدرولیکی

انواع پرکاربرد ترازهای اسکله / داک لولر مکانیکی , ترازهای بارانداز هوایی , ترازهای اسکله هیدرولیک ,داک لولر های اسکله عمودی  ,

ترازهای اسکله ریلی , داک لولر های لبه اسکله  

مینی داک لولر

بهترین گزینه برای کارخانه ها و مراکز صنعتی در موارد نداشتن فضای مورد نیاز برای تخریب سکوی بارگیری

داک لولر لبه دار

داک لولر لبه دار یک سکوی تخلیه و بارگیری مینیمال برای کامیون لاینر است که در لبه سکو قرار دارد و برای کامیون هایی با حداقل اختلاف ارتفاع ایده آل است

داک لولر استند

داک لولر های استند به کمترین تعمیر و نگهداری نیاز دارند. ایمن ترین انتخاب بارانداز هستند و باعث جلوگیری از سقوط آزاد در وضعیت خروج کامیون هستند.
پخش ویدئو

داک لولر دفنی

این نوع تسطیح اسکله (همچنین به عنوان صفحه بارانداز شناخته می شود ) در یک دهانه بتنی فرورفته در بتن ساختمان

در درب حوض ساخته  می شود که شامل داک لولر مکانیکی دفنی , داک لولر دفنی هیدرولیک و تراز کننده اسکله عمودی میشود

تراز کننده  لبه داک

تراز کننده لبه داک معمولاً به صورت مکانیکی کار می کند اما ممکن است به صورت پنوماتیک یا هیدرولیکی نیز کار کند.

غالباً روی دیوار بیرونی ساختمان باسپرهای بارگیری نصب میشود ، اما ممکن است به صورت گودال نیز نصب شود.

این نوع تسطیح اسکله (همچنین به عنوان صفحه بارانداز شناخته می شود ) در یک دهانه بتنی فرورفته در بتن ساختمان در درب حوض ساخته می شود. این نوع داک لولر در سه دسته بندی عمده ساخته میشوند که شامل :

 داک لولر مکانیکی دفنی : که به عنوان تراز کننده مکانیکی داک نیز شناخته می شود ، رایج ترین در دسته تراز گودال ها و معمولاً کم هزینه ترین است. این سبک تراز کننده از یک سیستم فنر مکانیکی برای بالا بردن سطح تراز استفاده می کند. این بدان معنی است که فنر تمایل دارد عرشه همسطح را مجبور کند که همیشه بالا بیاید و یک وسیله مهار کننده از این حرکت جلوگیری می کند. برای چنین تراز مکانیکی نیازی به منبع تغذیه الکتریکی در حوض نیست.

 تراز کننده هوا داک: همچنین به عنوان تراز کننده هوا داک (صفحه بارانداز) شناخته می شود، این نوع تسطیح کننده از یک نوع سیستم کیسه پنوماتیک برای بالا و پایین بردن عرشه تراز استفاده می کند. بدیهی است که این تراز کننده به نوعی منبع برق نیاز دارد .

تسطیح گودال هیدرولیک :  همچنین به عنوان تراز کننده اسکله هیدرولیک (صفحه بارانداز) شناخته می شود ، این نوع داک لولر که همه کاره ترین تراز کننده های سبک چاله ای است از یک سیلندر هیدرولیک برای بالا و پایین بردن عرشه استفاده می شود، در حالی که سیلندر دیگر معمولاً برای کار با لبه استفاده می شود. این ترازها ممکن است در پیکربندی‌های مختلفی ارائه شوند و ممکن است از همه چیز از 110 ولت تک فاز تا 575 ولت سه فاز تغذیه شوند. گزینه هیدرولیک به شما تطبیق پذیری بیشتری نسبت به ترازهای مکانیکی یا اسکله هوا داک می دهد و معمولاً هزینه های سرویس و نگهداری کمتری دارد.

 تراز کننده اسکله عمودی :   تراز کننده عمودی دقیقاً همان چیزی است که از نام آن پیداست – تراز کننده ای که در موقعیت عمودی ذخیره می شود. چرا این مطلوب است؟ این به شما این امکان را می دهد که تسطیح را در داخل ساختمان ذخیره کنید و درب حوض خود را به جای تسطیح روی سطح بتن ببندید، همانطور که در مورد تراز گودال وجود دارد. این باید امکان کنترل محیطی بهتر در ساختمان شما را فراهم کند. ترازهای عمودی معمولاً در گودال یا قفسه نصب می شوند و به صورت هیدرولیکی کار می کنند.

داک لولر ، ترازهای داک هیدرولیک ELEDOCK  با یک کنترلر فعال می شوند. آنها از عملکردهای بالا بردن و اکستنشن کامل لبه با سیلندرهای هیدرولیک و پمپ هیدرولیک چند واحدی و ایستگاه های موتور استفاده می کنند. ترازهای هیدرولیک ELEDOCK ساده ترین کارکرد و کمترین تعمیر و نگهداری را دارند . آنها همچنین ایمن ترین گزینه بارگیری هستند، زیرا این ترازها حاوی فیوزهای سرعتی هستند تا از سقوط آزاد در شرایط خروج کامیون جلوگیری کنند. ELEDOCK  یک پیشرو در صنعت تراز کننده های پایه هیدرولیکی است و به دلیل استحکام و دوام تراز کننده ها شناخته شده است.

داک لولر های ELEDOCK یک تراز بارگیری سنگین و با کیفیت عالی است که بهره وری و ایمنی بی نظیری را با طراحی فولادی ساختاری برتر ارائه می دهد. این داک لولر ها  هم از نظر مهندسی و هم در عملیات کاملاً هیدرولیک است.

داک لولر های مکانیکی ELEDOCK  یک راه حل اقتصادی برای کاربردهای اساسی هستند، در حالی که همچنان استحکام و دوام را ارائه می دهند. این ترازها از یک زنجیر کششی برای بالا بردن عرشه استفاده می کنند. سپس اپراتور به سادگی عرشه را به سمت بستر تریلر یا مکان ذخیره شده برمی‌گرداند. ترازهای مکانیکی ELEDOCK  مجهز به اکستنشن لب مثبت Lip Drive و یک مکانیسم طولانی برای نگه داشتن مکانیسم برای شرایط شناور شدید هستند.

وقتی اندازه اهمیت دارد، تراز کننده بارگیری مکانیکی سنگین ELEDOCK  را انتخاب کنید. پشتیبانی مستقیم لولای عقب و یک عرشه با استحکام بالا که از ترکیب کانال‌های فولادی ساختاری  ساخته شده است، برتری ساختاری استثنایی را برای کاربردهای سنگین ارائه می‌کند.

تراز کننده های لبه داک  ELEDOCK  مستقیماً بر روی صفحه اسکله نصب می شوند و محدوده کاری توصیه شده +/-3 اینچ و حداکثر محدوده عملکرد +/-5 اینچ در بالا یا پایین داک را ارائه می دهند. واحدها با عملکرد مکانیکی یا هیدرولیکی ارائه می شوند.

تسطیح های لبه داک با کارکرد مکانیکی، بزرگ ترین سطح فروش های لبه داک در صنعت هستند. مکانیسم بالابر فنری دوگانه ما کارایی و دوام ثابت شده را ارائه می دهد. مهندسی دقیق و ساخت ناهموار عمر طولانی را تضمین می کند. عملیات ایمن و آسان است.

مدل‌های لبه داک با عملکرد هیدرولیکی، راحتی و ایمنی کنترل دکمه‌ای را ارائه می‌کنند. طراحی هیدرولیک ELEDOCK ، با قابلیت افزایش قدرت و جمع شدن لبه و عرشه و قفل لب هیدرولیک، بهترین در صنعت است. کنترل سرعت انحصاری ما سرعت فرود تراز را تنظیم می کند.

تراز کننده حوض ذخیره عمودی  ELEDOCK  ،  کنترل محیطی بی نظیری را برای مشتریانی که ذخیره سازی مواد غذایی یا برنامه های حساس به دما دارند، ارائه می دهد. با ذخیره سازی در موقعیت عمودی، به درب سقفی اجازه می دهد تا یک مهر و موم کامل به کف گودال ایجاد کند. مینی داک لولرهای بهبود یافته، محافظت از درب سقفی، افزایش امنیت، بهبود بهره وری و نگهداری آسان را ارائه می دهند.

این مینی داک لولر ها در عرض های استاندارد ارائه می شوند. طول های دیگر ممکن است در صورت درخواست در دسترس باشد.

سطح متحرک شیب داری است که از دو جک هیدرولیک و سازه فلزی جوشکاری شده با تقویت زیرین تشکیل شده است. سطح شیبدار از ورق عاجدار با ضخامت 6 میلیمتر و لبه متحرک با ضخامت 10 میلیمتر می باشد.

سیستم هیدرولیک با مدار فرمان و با استفاده از دو جک هیدرولیک امکان افزایش ارتفاع تا 60 سانتی متر و کاهش ارتفاع تا 30 سانتی متر را فراهم میاورد.

با قرارگیری کامیون در جلوی سکو و چسبیدن آن به ضربه گیرها، درب بالا می رود و سطح شیب دار توسط مدار فرمان به بالاتر از سطح کامیون هدایت شده و سپس لبه متحرک و مجموع آن ها توسط مدار فرمان، هم سطح کامیون می گردد.

با امکان تردد سریع لیفتراک و ریشتراک به داخل کامیون، زمان تخلیه و بارگیری از 1 ساعت به 10 دقیقه کاهش می یابد.

تجهیزات سکو بارگیری ELEDOCK  از سال 1380 استاندارد صنعتی  را برای ایمنی ، دوام و سهولت تخلیه و بارگیری در بازار ایران و منطقه تعیین کرده است. این محصولات برای کاربردهای سخت افزاری طراحی شده است ، عملکرد ، قابلیت اطمینان و سطح ایمنی استثنایی و همچنین هزینه های تعمیر و نگهداری پایین در طول مدت کاربری را ارائه می دهد.

ELEDOCK با استفاده از مدل گودال ، ذخیره سازی عمودی ، لبه بارانداز و بالابر اسکله در مجموعه تجهیزات تخلیه و بارگیری ، راه حلی برای هر نوع نیاز به حمل و نقل کالا دارد.

سکوهای بارگیری به داک لولر نرمال ELEDOCK بخشی جدایی ناپذیر از محل های بارگیری است. این واحدهای بادوام مسیر صافی را برای تردد متصل فراهم می کنند ، باعث کاهش ضربه و برگشت می شوند که می تواند به رانندگان لیفتراک آسیب برساند و هم به تجهیزات و هم به بار آسیب برساند.

مدل های زیر در طیف گسترده ای از اندازه ها و ظرفیت ها برای تأمین هر برنامه و بودجه در دسترس هستند:

Xtra Dock Safety

تسطیح هیدرولیک

تسطیح هوا

تسطیح مکانیکی

داک لولر عمودی ELEDOCK یک راه حل اقتصادی برای برنامه هایی است که از نصب یک تسطیح به سبک گودال یا سکو های بارگیری که ارتفاع استاندارد تریلر را پشتیبانی می کنند پشتیبانی نمی کنند. کار با ترازهای لبه بارانداز آسان است و جایگزینی ارگونومیک و ایمن برای صفحه های داک است.

مدل های موجود:

مکانیکی
هیدرولیک

محصولات داک لیفت ELEDOCK تقریباً در هر اندازه و ظرفیت مورد نیاز برای کاربران ساخته می شوند. آنها توانایی سرویس دهی به کامیون ها را در هر ارتفاعی فراهم می کنند و همچنین می توانند دسترسی به سطح زمین را برای کامیون ها فراهم کنند. اسکله های نصب شده روی گودال قادر به تنظیم ارتفاع بین 0 “تا 59” هستند. با استفاده از آسانسور اسکله به اندازه کافی گسترده که امکان بارگذاری پالت را در کنار هم داشته باشد ، می توان بازدهی بیشتری را به دست آورد.

ELEDOCK  بیش از 20 سال است که یک تولید کننده پیشرو در تجهیزات بارگیری بوده است. با تمرکز بر کیفیت، همه محصولات با افتخار ساخت ایران هستند.