تولید کننده تجهیزات لجستیک بارگیری و تخلیه

ساخت انواع داک لولر , رمپ بارگیری , درب اتوماتیک

Search
Close this search box.

ساخت انواع داک لولر , رمپ بارگیری , درب اتوماتیک

مینی داک لولر

داک لولر هیدرولیک نرمال دفنی هشت تن 



داک لولر هیدرولیک نرمال دفنی هشت تن

در خیلی از کارخانه ها و مراکز صنعتی امکان تخریب سکوی بارگیری جهت قرارگیری داک لولر در سکو وجود ندارد یا اینکه از قبل چاله آماده نشده .

در این موارد اقتصادی تر و فنی تر این هست که مینی داک لولر در لبه سکو نصب شود که به دو صورت دستی و یا هیدرولیک قابل ارائه می باشد.

مینی داک لولر یک راه حل اقتصادی است که نیاز به تخریب جدی و اساسی ندارد. نصب آن در ساخت و سازهای جدید یا نوسازی بسیار آسان است . برخلاف سکو های بارگیری ، مینی داک های مکانیکی یا هیدرولیکی مستقیماً به لبه حوض بارگیری وصل می شوند.

مینی داک لولر یک هم سطح کننده صنعتی است که برای سهولت در حمل و نقل بار استفاده می شود، و زمان تخیله و بارگیری طولانی مدت را به حداقل زمان (حدود ده دقیقه) میرساند. این دستگاهها نه تنها هر گونه حمل و نقل را ساده تر می کنند، بلکه از آسیب های گران قیمت به تجهیزات ( کامیون ها، محموله بارگیری) جلوگیری می کنند و ایمنی بارگذاری بار را ارتقا می دهند.


نحوه عملیات داک لولر
نحوه عملیات داک لولر

مینی همسطح کننده الداک : 

سطح آسانسور سکوی بارگیری ، یک شکاف برای اطمینان از انتقال صاف و ایمن کالا بین وسیله نقلیه و بارانداز بارگیری ایجاد می کند. صفحات اسکله دستی و اهرم اتوماتیک متناسب با امکانات شما می توانند انواع مختلفی از وسایل نقلیه و سایر تجهیزات را در خود جای دهند.

در هنگام خرید مینی داک لولر باید فاکتورهای زیر مورد توجه قرار بگیرد:

نیازهای خاص شما : باید از نوع وسایل نقلیه که برای بارگیری شما استفاده میشود اطمینان حاصل شد، همچنین ظرفیت بارگیری، میزان استفاده و ابعاد تریلر.

قابلیت اطمینان : سطح بارگیری مینی داک لولر شما باید حداکثر قابلیت اطمینان را ارائه دهد، بنابراین نگاهی دقیق به طراحی، ثبات، کیفیت و قدرت ساخت و ساز در هنگام ارزیابی انواع و مدل های مختلف باید انجام شود.

ایمنی : بدون شک ایمنی اولویت شماره یک است. بنابراین، اطمینان حاصل کنید که هر نوع مدل انتخابی شما دارای ویژگی های ایمنی لازم برای ایمن بودن آن است

هزینه های تعمیر و نگهداری : در هنگام انتخاب بهترین نوع برای عملیات خود، همیشه هزینه ای را برای هزینه های تعمیر و نگهداری نگه داری می کنید

اگر کسب کار شما با تخلیه و بارگیری مواد درگیر است، وجود مینی داک لولر میتواند امنیت حمل و نقل بار را بیشتر کند. به هر حال سئوالی که در ذهن شما است این است که کدام مینی داک لولر مناسب کار من است.


بارگیری و تخلیه کارآمد کالا


اهمیت تخلیه و بارگیری کارآمد کالا همواره یکی از دغدغه های صاحیان کالا بوده و در طول سالها افزایش یافته است ، اساساً به دو دلیل در دسترس بودن کمتر و هزینه بالاتر نیروی انسانی ضرورت بکارگیری سیستم های تخلیه و بارگیری کارآمد احساس میشود .

همچنین بکارگیری نیروی انسانی با توان و کارایی کمترباعث خسارت به کالاها می شود.



قیمت داک لولر

شرکت زیبا اتوماسیون مشکات عضو اتحادیه دانش بنیان وگروه متخصصین ایران در زمینه تجهیزات لجستیک بارگیری و تخلیه از جمله سکوهای بارگیری ثابت و متحرک فعالیت میکند.

این شرکت همچنین به صورت تخصصی در حوضه دربهای صنعتی، دربهای اتوماتیک خانگی و صنعتی، درب های سرعتی پی وی سی،دربهای سفارشی، سازه های ثابت، متحرک فلزی و انواع هم سطح کننده هیدرولیکی خدمات ارائه میدهد.

مینی داک لولر (MDL) معمولاً در صورت وجود شکاف های کوچک بین حوض و کامیون ها استفاده می شود. الداک دو مدل مختلف mini dock را ارائه می دهد ، یکی برای نصب در فضای باز و دیگری برای نصب گودال.

نصب مینی داک لولر MDL در کارخانه های قدیمی و جدید امکان پذیر است. کنترل کننده های Eledock Mini Dock عملکرد بسیار ساده ای دارند و امکان بارگیری و تخلیه آسان و سریع را می دهند. اپراتور آن را به صورت دستی باز می کند ، سپس مینی داک حرکات کامیون را بطور خودکار دنبال می کند.


داک لولر چیست ؟

مینی داک لولر الداک mini dock بصورت یک پل امن بین سکوی بارگیری و وسیله نقلیه برای پرسنل و تجهیزات فراهم می کند. سطح شیب دار در مرکز آن محور است و در همه زمان ها در تعادل قرار دارد.
برای کمک به موقعیت یابی وسیله نقلیه و جلوگیری از خسارت ، در هر دو طرف واحد ضامن وصل می شوند.
حداقل تلاش دستی (حداکثر 16 کیلو گرم) برای تنظیم سطح در موقعیت عملیاتی آن لازم است.
بعد از استفاده به صورت اتوماتیک سطح اتومبیل پارک می شود ، بنابراین هیچ گونه خطر وجود ندارد .

مینی داک لولر طراحی شده توسط الداک نه تنها پلی برای اتصال وسیله نقلیه ، بلکه با جبران تفاوت در ارتفاع بین سکوی بارگیری و وسیله نقلیه ، انتقال سریع ، روان و ایمن را تسهیل می کند. این امر به حداقل رساندن انرژی مصرفی و صرفه جویی در هزینه های گرمایشی و سرما زدگی و در نتیجه حفظ کیفیت کالاهای حمل شده کمک می کند. این مینی همسطح کننده بارانداز ، طبق استاندارد برای بیشترین درخواست بارگیری و بارگیری طراحی شده اند.

نحوه کارایی مینی داک لولر
نحوه کارایی مینی داک لولر

کنترل کننده های سکوی ما کارآمدترین راه حل هستند و می توان با نیازهای خاص شما تولید کرد. الداک بیش از 20 سال است که تجهیزات سکوی بارگیری را تولید می کنند ، این تجربه به ما امکان می دهد تا سطح پایه های قابل اعتماد ، مدولار و بادوام را طراحی کنیم. ما با ارائه خدمات باکیفیت برای هر دستگاه کنترل کننده سکوی بارگیری به شما کمک می کنیم تا هزینه های عملیاتی خود را کاهش داده و محیط کار ایمن را برای کارمندان خود تضمین کنید.

برخی پروژه های مینی داک لولر اجرا شده توسط تیم الداک



سیستم های بارگیری دستی یا مینی داک لولر ، یک راه حل اقتصادی و قابل اطمینان برای سکو های بارگیری و یک راه حل مقرون به صرفه و اقتصادی برای انجام عملیات پایه هستند. 

مینی داک لولر های طراحی شده توسط الداک  ، پاسخگوی عملیات بارگیری می باشد و تضمین کننده ایمنی کارکنان با کلیه الزامات ارگونومیک است.


مینی داک لولر های طراحی شده توسط الداک

تماس با کارشناسان فروش
کارشناسان فروش الداک مشتاقانه آماده پاسخگویی به پرسش های شما و ارائه بهترین و اقتصادی ترین راهکار به شما هستند .


لینک کوتاه : http://bit.do/fHWeF


دیگر محصولات مرتبط