تولید کننده تجهیزات لجستیک بارگیری و تخلیه

ساخت انواع داک لولر , رمپ بارگیری , درب اتوماتیک

Search
Close this search box.

ساخت انواع داک لولر , رمپ بارگیری , درب اتوماتیک

داک شلتر ورقه ای

داک شلتر بادی ، سری TAD 


آیا به دنبال راهی هستید تا شکاف های موجود بین کامیون های تخلیه و بارگیری و سکوی بارگیری را خنثی کنید؟ داک شلتر های الداک راه حل است!

پناهگاه اسکله

داک شلتر ها محفظه هایی هستند که محیط تریلر را در برابر محیط آزاد مهر و موم می کنند . داک شلتر  با دهانه های بزرگتر در اسکله قرار گرفته و طیف گسترده ای از ارتفاعات و سبک های تریلر را سرویس می دهند تا  که در معرض آسیب کمتری از سایش و پارگی روزانه قرار می گیرند زیرا برای فشرده شدن توسط تریلر طراحی نشده اند.

ممکن است مشکل کوچکی به نظر برسد، اما هر شکاف کوچکی که در اطراف یک تریلر پارک شده در اسکله بارگیری می بینید، هر روز برای شما هزینه دارد.

گرمایش و تهویه مطبوع که از این شکاف‌ها خارج می‌شود می‌تواند هزینه قابل توجهی  در سال برای شما هزینه داشته باشد، و این فقط یک شروع است. این شکاف ها همچنین اجازه می دهد تا عناصر خارجی ناخواسته مانند گرد و غبار، باد، باران، حشرات و جوندگان وارد محل شما شوند. این به راحتی می تواند به آسیب رساندن به محصول کمک کند، مشکلاتی را در بازرسی انبار ایجاد کند و محیطی ناراحت کننده برای کار کارکنان شما ایجاد کند.

برای مبارزه با این نواحی خارج از دسترس ، ELEDOCK   مجموعه‌ای از پناهگاه‌های اسکله و مهر و موم اسکله‌ها را فراهم می‌کند تا اطمینان حاصل کند که تنها چیزهایی که وارد و خارج از درب بارگیری می‌شوند، چیزهایی هستند که باید باشند. در حالی که پناهگاه ها و آب بند های اسکله هدف یکسانی از کنترل محیطی دارند، به طور منحصر به فرد برای ارائه کاربردهای مختلف طراحی شده اند، دانستن تفاوت های بین این دو به شما کمک می کند تا انتخاب درستی برای نیازهای خود داشته باشید.

پناهگاه های اسکله

داک شلتر های ELEDOCK محفظه هایی هستند که محیط تریلر را برای تشکیل مهر و موم می پوشانند. این کار با اعمال فشار بر طرفین تریلر با پرده های پارچه ای مجهز به پایه های فایبرگلاس انجام می شود. آنها با دهانه های بزرگتر در اسکله مطابقت دارند و طیف گسترده ای از ارتفاعات و سبک های تریلر را سرویس می دهند در حالی که آسیب کمتری از فرسودگی روزانه می بینند زیرا برای فشرده شدن توسط تریلر طراحی نشده اند. آنها همچنین امکان دسترسی کامل و بدون مانع به بارهای تریلر را برای حداکثر کارایی بارگیری و تخلیه فراهم می کنند.

داک شلتر ها از لحاظ تکنیک ساخت  نمی توانند به اندازه مهر و موم های فوم داک پوشش داشته باشند، اما مدل های جدیدتر مجهز به ویژگی هایی هستند که به آنها اجازه می دهد با اثر آب بندی فوم بندها مطابقت داشته باشند. به عنوان مثال، برخی از پناهگاه‌های اسکله قدیمی یا ارزان‌تر، شکاف‌های لولای درهای تریلر را بدون مهر و موم می‌گذارند، که در هر موقعیت حوض حدود 2 متر مربع فضای باز است که از طریق آن انرژی از آن خارج می‌شود و آلاینده‌ها به داخل جریان می‌یابند. در بالای تریلرها آب بندی می شود، و اکثر آنها هنگام عقب نشینی تریلر، شکاف های بزرگی در گوشه ها ایجاد می کنند. با این حال، مدل های جدیدتر، شامل پرده های جانبی با قلاب در لبه هستند که در اطراف شکاف لولا در هر طرف می پیچد. تریلر، اجازه می دهد برای مهر و موم کامل. به‌علاوه رویه‌های تریلر محکم‌تر با پرده‌های وزنی مبتنی بر گرانش مهر و موم شده‌اند و شکاف‌های گوشه‌ای از طریق عملکرد مهندسی شده پرده جانبی/پرده سر بسته می‌شوند.

مهر و موم بارانداز

Dock Seals لنت‌های فومی هستند که تریلر هنگام بازگشت به داخل آن فشرده می‌شود و در مقابل ضربه‌گیرهای اسکله قرار می‌گیرد و در اطراف سه طرف تریلر یک مهر و موم تشکیل می‌دهد. به طور کلی، مهر و موم های اسکله یک مهر و موم محکم را با قیمت نسبتاً پایین ارائه می دهند، اما می توانند به راحتی در بارگیری که دارای ترافیک سنگین هستند، فرسوده شوند. درزگیرهای اسکله زمانی بهتر مورد استفاده قرار می گیرند که تغییرات جزئی در اندازه و سبک تریلرهای در حال سرویس دهی وجود داشته باشد.

به دلیل طراحی، مهر و موم اسکله فشرده سازی فوم می تواند دسترسی لیفتراک به تریلر را محدود کند. این زمانی اتفاق می افتد که فوم و پارچه از لنت های جانبی مهر و موم حوض وارد دهانه تریلر می شود که توسط تریلر فشرده می شود. با این حال، مهر و موم های اسکله، بر اساس طراحی، معمولا فضای کمتری را در خارج از اسکله اشغال می کنند، بنابراین اگر فضا مشکل است، ممکن است این مسیر منطقی باشد.

مهر و موم های سطح بالای اسکله با ویژگی های خاصی ساخته شده اند که در برابر منابع خاص آسیب، از جمله فشار و اصطکاک تریلر، سوختگی ناشی از چراغ های نشانگر تریلر، و همچنین افتادگی لنت سر و باز شدن آن محافظت می کند.

در نهایت، آنچه هنگام انتخاب بین یک پناهگاه اسکله یا مهر و موم اسکله مهم است، تعیین راه حل مناسب است که به شما کمک می کند تا شکاف های موجود در اسکله را به کارآمدترین روش ممکن از بین ببرید. هر دو گزینه مزایا و معایب خود را دارند.

توصیه می کنیم با یک متخصص آموزش دیده صحبت کنید تا بارگیری بارگیری خود را تجزیه و تحلیل کند تا بر اساس مشخصات، نیازها و محدودیت های شما به شما توصیه کند. در همین حال، ELEDOCK  اطلاعاتی در مورد انواع مختلف داک شلتر و Dock Seals ارائه کرده است که به شما پیشنهاد می کنیم تا ایده ای را در مورد آنچه که باید به دنبال آن باشید ارائه دهیم.

شرکت زیبا اتوماسیون مشکات ، مارکت تجهیزات لجستیک تخلیه و بارگیری و طراح و توسعه دهنده انواع داک شلتر متناسب با کاربری و نیازهای خاص کاربران


داک شلتر

داک شلتر های الداک بارگذاری سیستم ، مصرف انرژی را کاهش می دهد ، به حفظ سطح دمای داخلی و محافظت از محصولات در برابر آلاینده های خارجی کمک می کند. ما برای هر موقعیتی یک شلتر ویژه تهیه می کنیم.


داک شلتر های طراحی شده الداک ، با پوشاندن دور کامیون  به هنگام تخلیه و بارگیری، از ورود هر گونه گرد و غبار، آلودگی و غیره …. به داخل انبار و هرز انرژی جلوگیری می کند . 

داک شلتر های طراحی شده الداک از مواد ضد ضربه و ضد حریق ساخته شده است.داک شلتر الداک به گونه ای طراحی شده که ، مانع نفوذ هر نوع آلودگی  به داخل انبار کالا خواهد شد .


چادر بارگیری الداک :

  • جلوگیری از ورود آلودگی و گرد وغبار
    جلوگیری از اتلاف انرژی
    جلوگیری از تخریب یا آسیب ناشی از برخورد کامیون با سکوی بارگیری

چادر بارگیری
چادر بارگیری

داک شلتر بادی الداک ، هوابندی کاملی را با وجود سیستم پنوماتیک در اطراف کانتینر به وجود می آورد در این مدل داک شلتر،محل خروجی بارکاملا ایروله میشود و نسبت به انواع دیگر داک شلتر ها انتخاب بهتری میباشد.

ما برای همه کنترل کننده های سکوهای بارگیری برای موقعیت های خاص راه حلی ارائه می دهیم. هر داک شلتر ویژگی های خاص خود را دارد و برای کاربری شعبه خاصی از بازار تهیه شده است. با تجربه خود در این بازارها و با استفاده از بالاترین کیفیت مواد ، می توانیم برنامه ای از داک شلتر های با دوام ، قابل اعتماد و از نظر زیبایی جذاب را به شما پیشنهاد کنیم.

 فواید داک شلتر بیشمار است. با طراحی آنها می توانند در ورودی های سکوهای تخلیه و بارگیری جای بگیرند و طیف گسترده ای از ارتفاعات و سبک های تریلر را پوشش دهند .

سکوهای تخلیه و بارگیری در معرض آسیب ناشی از ساییدگی روزانه هستند زیرا به این صورت طراحی نشده اند که توسط تریلر فشرده شوند و بنابراین در هنگام استفاده عادی تحت فشار شدید قرار می گیرند.

انعطاف پذیری و پس انداز دیگر ناسازگار نیستند.

داک شلتر های الداک برای اطمینان از صرفه جویی در مصرف انرژی طراحی شده اند و باعث حفظ گرمای داخل ساختمان می شوند ، بهداشت داخلی بهتری را ارائه می دهند و به لطف سیستم سیگنالینگ آنها مانورهای رویکرد کامیون ها را تسهیل می کنند ، در همه موارد بدون اینکه در سرعت و انعطاف پذیری در بارگیری تأثیر بگذارد. و عملیات تخلیه و بارگیری را تحت تاثیر بگذارند . 

داک شلتر های الداک از یک ساختار محیطی تشکیل شده است که مجموعه ای از ورق هایی که بر روی بدنه کامیون متناسب است را پشتیبانی می کند.


ساخت داک شلتر در بندرعباس
ساخت داک شلتر در بندرعباس

عملکرد بهینه داک شلتر 

کلیه داک شلتر های الداک قابلیت کنترل متفاوت را ارائه می دهند تا به مشتریان امکان دهد شلتر را مطابق با نیازها و خواسته های خود تنظیم کنند.

برای داک شلتر های الداک عمدتاً سه قابلیت وجود دارد: تغییر در طرح شلتر، ارتفاع بالا و امکان اضافه شدن ایستگاه های کامیون فولادی به سکوی تخلیه و بارگیری .



مطالب مرتبط