تولید کننده تجهیزات لجستیک بارگیری و تخلیه

ساخت انواع داک لولر , رمپ بارگیری , درب اتوماتیک

Search
Close this search box.

ساخت انواع داک لولر , رمپ بارگیری , درب اتوماتیک

همسطح کننده متحرک / رمپ متحرک

همسطح کننده متحرک 

فهرست محتوا


همسطح کننده متحرک که در صنعت با نام های ” رمپ محوطه باز ” همسطح کننده قابل جابجایی ” نیز شناخته می شوند، نوعی مکانیزم هیدرولیکی است که در گروه تجهیزات لجستیکی دسته بندی می شوند. این محصول به عنوان یک دستیار لیفتراک در فرآیند بارگیری (یا تخلیه) محموله از خودروی کانتین دار به حساب می آید و ارتفاع آن می تواند متناسب با ارتفاع سطح پایینی کانتین خودرو تنظیم گردد.


رمپ بارگیری هیدرولیک

به کمک چنین محصولی ، لیفتراک می تواند به طور مستقیم به درون کانتین خودرو وارد و خارج شده و فرآیند بارگیری یا تخلیه را در یک دسته انبارش شده به اتمام برساند. در این فرآیند که با سرعت بالایی انجام می شود، صرفا یک اپراتور انسانی مورد نیاز است و بدین ترتیب در دراز مدت، نیاز به منابع انسانی کاهش یافته و راندمان کاری به همراه سود اقتصادی، افزایش می یابد.


ELEDOCK تولید کننده بیشترین طیف از انواع داک لولر ها و همسطح کننده ها در ایران است . ELEDOCK  با تولید انواع داک لولر های هیدرلیک و دستی ، داک لولر دفنی ، داک لولر لبه دار، داک لولر استند ایستاده ، چاله داک لولر ، داک لولر تلسکوپی ، داک لولر عمودی و دیگر موارد بیشترین بخش از نیاز بازار ایران را تامین و پوشش داده است .

برند های ایرانی نیز برای بخش لجستیک خود و تخلیه و بارگیری محصولات خود ELEDOCK  را برگزیده اند و این گواهی است بر کیفیت و خدمات پس از فروش محصولات ELEDOCK  .


همسطح کننده متحرک

انواع رمپ های بارگیری ELEDOCK سالهاست که در بخش تخلیه و بارگیری در حال فعالیت و سرویس دهی هستند . رمپ های ثابت و پرتابل ELEDOCK  جزو بهترین های این صنعت در ایران هستند و تخلیه و بارگیری بسیاری از بخش های صنعتی و تجاری بر عهده رمپ های بارگیری ELEDOCK  است . انواع همسطح کننده های ELEDOCK  نیاز های متنوع یک بخش خدماتی ، تولیدی و صنعتی را پوشش میدهند و آن چیزی که این مهم را برای مصرف کنندگان دلپذیر کرده ، خدمات پس از فروش و پشتیبانی گسترده ELEDOCK  در سراسر ایران است .

بالاترین کیفیت محصولات با بهترین قیمت های رقابتی ELEDOCK  وجه تمایز آن است . محصولاتی با استاندارد های روز و با دقیق ترین طراحی و توسعه یافته بر مبنای آخرین تجربیات کارشناسان فنی ELEDOCK  و فیدبک مشتریان افتخار ماست .

سازگاری محصولات ELEDOCK با آب های هوای متنوع کشور عزیزمان ایران ، دیگر وجه تمایز آن است . محصولاتی که بهترین قابلیت عملکرد در آب هوای خشک و مرطوب و ساحلی را در سراسر کشور دارا هستند .


رمپ هیدرولیک



ELEDOCK

برای مشاوره تماس بگیرید


تولید کننده درب های اتوماتیک صنعتی ، سکوی بارگیری


دیگر محصولات :