تولید کننده تجهیزات لجستیک بارگیری و تخلیه

ساخت انواع داک لولر , رمپ بارگیری , درب اتوماتیک

Search
Close this search box.

ساخت انواع داک لولر , رمپ بارگیری , درب اتوماتیک

درب سریع PVC

درب سریع PVC 

فهرست محتوا

درب سریع PVC درب صنعتي با سرعت 2 متر بر ثانيه اين دربها با سرعت بازشو تا 2 ثانيه بر متر امكان ويژه اي جهت افزايش بهره وري محيط هاي صنعتي و جلوگيري از طراحی این محصول به منظور جداسازی فضاهای داخلی و خارجی به شکلی است که علاوه بر مجزا نمودن بخش های مختلف بطورکامل، امکان عبور و مرور بسیار سریع و آسان را فراهم می نماید.

درب سریع PVC

موارد استفاده درب سریع PVC : امکانی مناسب برای مکان هایی صنعتي خاص و مدرن مثل کارخانجات، آزمایشگاه ها و مابین سالن های تولید و انبار، قسمت توزیع مواد به بیرون از انبار های فروشگاه های بزرگ می باشد.

مزاياي استفاده از درب سريع السير در محيط صنعتی :

سرعت بازو بسته شدن درب سریع السیر(بالارونده) بین 1 تا 3 ثانبه بر متر در هنگام بازشو است . این سرعت منحصر به فرد امكاني جهت كاهش اتلاف وقت جهت تردد ليفتراك ها و وسائط نقليه در كارخانه و نيز امكان بسيار مناسبي جهت جلوگيري از برودت هوا و صرفه جويي تا 80 درصد در انرژي ميباشد. درب های سریع السیر با بدنه از جنس پرده پي وس سي و طلق بدلیل جنس خاص ، شکل آن و امکانات مختلف در اجرا امکان بهره برداری گسترده در مکانهای مختلف را دارا می باشد.


درب سرعتی و رولاپ

مشخصات فنی درب سريع السير صنعتی :

درب های سریع السیر PVC با سرعتهای 1m/s الی 3m/s برای ورودی کارخانجات با تردد بالا می باشد . این درب ها به صورت رول آپ (چرخشي) فولد آپ (کنار هم ) جمع می شوند سرعت باز شدن درب 2 متر بر ثانیه قابل افزایش تا 3 متر بر ثانیه مناسب برای نصب در محل های داخلي و بيروني درجه حرارت کارکرد درب: 70+ تا -25درجه سانتیگراد IP 54کلاس حفاظت بیرونی

مشخصات متريال درب

جنس پرده پي وي وسي با ضخامت 1.5 میلیمتر رنگ درب بصورت انتخابي مي باشد عملكرد بازشو درب به صورت بالا جمع شو استوانه ای رول آپ میزان کاهش صوت 8 دسيبل مجهز به سیستم UPS در مواقع قطع برق درب اتوماتيك صنعتي قابليت شستشو و ايزوله شدن در محيطهاي بهداشتي همچون داروسازي و كارخانجات مواد غذايي دارد.

مركز كنترل پيشرفته داراي كنترل برد كاملا پيشرفته مجهز به سیستم برنامه ریزی درب دارای سرعت قابل تنظیم به صورت نرم افزاری قابلیت تنظیم میزان باز شو به صورت نرم افزاری این دربها مجهز به دیتکتور برای جلوگیری از پارگی هنگام برخورد با لیفتراک می باشد درب دارای تابلو برق با دکمه فشاری ، سیستم محافظ در مقابل ضربه می باشد

درب فست سریع صنعتی رول آپ
درب فست سریع صنعتی رول آپ

تجهيزات ايمنی

دارای فتوسل پرده ای جهت ایمنی برای حفاظت بیشترحفاظت نوری درب دارای نوار اطمینان بوده و در هنگام برخورد با مانع از حرکت می ایستد قابلیت اتصال به سیستم های جانبی دستگاه کارت خوان، ، پوش باتن کنترل درب با پوش باتن ،ریموت کنترل و دیگر سیستم های کنترل تردد استانداردامکان پذیر می باشد این دربها مجهز به دتکتور برای جلوگیری از پارگی هنگام برخورد با لیفتراک می باشد.

تجهيزات ايمني درب سريع السير صنعتي سيستم برگشت سريع ضد برخورد سيستم برگشت سريع ضد برخورد دارای سیستم برگشت سریع قبل از برخورد با اشیاء بصورتيكه سنسور هاي در لبه پايين در به محض برخورد با مانع درب را برگشت داده و از برخورد و آسيب ديدگي جلوگيري مي كند


مشاهده جدید ترین محصولات ELEDOCK در اینستاگرام

مطالب مرتبط