تولید کننده تجهیزات لجستیک بارگیری و تخلیه

ساخت انواع داک لولر , رمپ بارگیری , درب اتوماتیک

Search
Close this search box.

ساخت انواع داک لولر , رمپ بارگیری , درب اتوماتیک

داک لولر لبه دار

داک لولر لبه دار 


داک لولر لبه دار یک سکوی تخلیه و بارگیری مینیمال برای کامیون لاینر است که در لبه سکو قرار دارد و برای کامیون هایی با حداقل اختلاف ارتفاع ایده آل است و همینطور اگر فضای اطراف سکو مشکل دارد. همچنین با کاهش زمان و عدم نیاز به فضای بیشتر ، یافتن و جابجایی صفحات قابل حمل برای تصحیح موقعیت سکو، باعث صرفه جویی در وقت و مکان می شود.

تعمیرات داک لولر لبه دار
تعمیرات داک لولر لبه دار

داک لولر در لبه سکو قرار گرفته است و نیازی به فضای ذخیره اضافی ندارد

سطح داک لولر لبه دار به گونه ای طراحی شده است که تریلر می تواند زیر سکوی تخلیه و بارگیری پارک کند و به سهولت امکان دسترسی به لیفتراک به کانتینر در سطح آسانسور را فراهم کند. ترازوها را می توان در داخل ساختمان با حفره در زیر ترازو نصب کرد و یا می تواند در مقابل اسکله های بارگیری نیز نصب شود.

اینها باعث می شود فضای تریلر در زیر پایه ی اسکله قرار گیرد ، بنابراین کالا در وسط تریلر می توانند وارد شوند در حالی که بار در تریلر قرار دارد.

طراحی داک لولر لبه دار
طراحی داک لولر لبه دار

مزیت اقتصادی داک لولر لبه دار

داک لولر لبه دار یک راه حل کم هزینه است اگر به یک سکو ساده تخلیه و بارگیری نیاز دارید تا شکاف بین سکو و کامیون را برطرف کنید .

EDGE OF DOCK LEVELLERS
EDGE OF DOCK LEVELLERS

ارتقاء هیدرولیک

تمام بخش های مکانیکی داک لولر لبه دار ، برای به روزرسانی هیدرولیک آماده هستند ، بنابراین اگر در آینده به سیستم هیدرولیکی نیاز باشد ، می توان آن را به سادگی اضافه کرد.

قیمت داک لولر لبه دار
قیمت داک لولر لبه دار

ضربه گیر

می توان ضربه گیر های بارانداز را به قسمت جلوی سطح آسانسور اضافه کرد تا کامیون ها هنگام اتصال ، به آن آسیب نرسانند.


مطالب مرتبط