تولید کننده تجهیزات لجستیک بارگیری و تخلیه

ساخت انواع داک لولر , رمپ بارگیری , درب اتوماتیک

Search
Close this search box.

ساخت انواع داک لولر , رمپ بارگیری , درب اتوماتیک

داک لولر 10 تن نرمال

داک لولر 8 تن نرمال 

طراحی و ساخت داک لولر 8 تن نرمال در شهرک صنعتی کاوه




سفارش دهنده : مای بیبی Mybaby



داک لولر 8 تن نرمال یک پل برای فاصله ایجاد شده بین چاله و کامیون برقرار می کند و می تواند حرکت بالا و پایین تریلر را هنگام بارگیری و تخلیه جبران کند. یک داک لولر نرمال باید از بارهای بسیار سنگین پشتیبانی کند ، طیف گسترده ای از ارتفاعات کامیون ها را سرویس کند و کامیون های کج را جبران کند . داک لولر نرمال شامل یک سطح شیب دار و لب است . سطح رمپ در امتداد لبه عقب آن قرار دارد و لب در قسمت جلوی رمپ قرار دارد .

برای استفاده از یک پایه اسکله ، سطح شیب دار به بالا حرکت میکتد . لب به بیرون می چرخد . با کشیده شدن لب ، سطح شیب دار را به پایین حرکت میکند تا لب بر روی کامیون بماند.


شرکت زیبا اتوماسیون مشکات با برند ELEDOCK ، بزرگترین تولید کننده انواع داک لولر نرمال ، داک لولر هیدرولیک ، داک لولر لولایی ، داک لولر تلسکوپی و مینی داک لولر در ایران ، مفتخر به ارائه محصولات خود با آخرین استاندارد های ایمنی و کیفیت میباشد .


طراحی و ساخت داک لولر 8 تن نرمال 

  • موقعیت : شهرک صنعتی کاوه
  • سفارش دهنده : مای بیبی

 

نمونه های مشابه : 

  • داک لولر 6 تن نرمال 
  • داک لولر 10 تن نرمال 

طراحی و توسعه : ELEDOCK


الداک ، تولید کننده درب های اتوماتیک صنعتی ، سکوی بارگیری ، درب های لوکس مسکونی



دیگر محصولات


مینی داک لولر

مینی همسطح کننده نوعی پل بارگیری میباشد ، در برخی کارخانه ها و مراکز صنعتی در موارد نداشتن فضای مورد نیاز برای تخریب سکوی بارگیری ، جهت قرارگیری همسطح کننده هیدرولیک و یا موارد اقتصادی تر ، از مینی همسطح کننده در لبه سکو به دو صورت دستی و یا هیدرولیک مورد استفاده قرار میگیرد.

Continue Reading مینی داک لولر

رمپ صنعتی

رمپ صنعتی گزینه ای ایده آل برای دسترسی به سطوح شیب دار صنعتی است. بر خلاف دیگر رمپ ها ، رمپ صمعتی را می توان در اندازه ای که نیاز دارید ساخته شود. همچنین می تواند به سرعت و به آسانی طول آن افزایش یابد و یا کوتاه شود

Continue Reading رمپ صنعتی


استعلام قیمت و درخواست مشاوره سریع :