تولید کننده تجهیزات لجستیک بارگیری و تخلیه

ساخت انواع داک لولر , رمپ بارگیری , درب اتوماتیک

Search
Close this search box.

ساخت انواع داک لولر , رمپ بارگیری , درب اتوماتیک

داک لولر لولایی هیدرولیک ایستاده تریلی و ایسوزیی

داک لولر لولایی هیدرولیک ایستاده ELEDOCK 

فهرست محتوا


داک لولر لولایی هیدرولیک ایستاده ELEDOCK

در هنگام تخلیه و بارگیری ، یکی از مشکلات که باید بر آن غلبه کرد ، مشکل وجود شکاف بین کامیون و حوض یا کف انبار است . ارتفاع همه کامیون ها با یک اندازه یکسان نیستند و ارتفاع کف تریلر در داخل یک کامیون بسته به میزان سنگین بودن کامیون می تواند متفاوت باشد . بنابراین نه تنها شکافی برای پل زدن وجود دارد بلکه اختلاف ارتفاع نیز  وجود دارد . برای رفع این مشکل از روش های مختلفی استفاده شده است: صفحات حوض ، اهرم حوض ، تخته حوض و اشکال مختلف آسانسور .

این دستگاهها به لحاظ ساخت و ساز ، مناسب بودن در شرایط اسکله ، هزینه نصب و ظرفیت بارگیری متفاوت هستند 

داک لولر نسبت به صفحات اسکله ای با وزن کم و تخته های حوض نسبتاً کم وزن هستند. متداول ترین شکل سطح لنگرگاه حوضچه یا سطح پایین حوض است. همانطور که از نام این محصول پیداست ، این نوع آسانسور در زیر شکاف یا گودال زیر درب حوض و سطح کف قرار دارد. حوضه های بارانداز از صفحات حوض قوی تر بوده و دامنه های مشابه تخته های حوض را دارند ، و این باعث می شود آنها برای کامیون های بالابر موتوری ، مناسب باشند.

همچنین ایمنی برای این نوع محصول بسیار بالا است

داک لولر یک ابزار ضروری جهت سهولت در بارگیری و تخلیه کامیون ها در بار انداز ها ، سردخانه ها و انبارها در بخش صنعت و خدمات است .

به وسیله این همسطح کننده هیدرولیکی، ماشین آلات تخلیه و بارگیری مانند لیفتراک، استکر و یا پالت بر به همراه بار می تواند به داخل انواع کامیون ها با ظرفیت ها و ارتفاع های مختلف وارد شود.

با استفاده از این رمپ بارگیری ، سطح بارانداز همسطح کامیون قرار گرفته و به فرآیند بارگیری و تخلیه سرعت میبخشد .

استفاده از داک لولر نرمال در هنگام بارگیری از کنار نیز مقدور می باشد و رمپ هیدرولیکی می تواند لبه کامیون قرار گرفته و عملیات بارگیری را با حداکثر ظرفیت صورت پذیرد .

شرکت زیبا اتوماسیون مشکات با بیش از ۲۰ سال سابقه و تجربه طراحی و توسعه و ساخت تجهیزات لجستیک تخلیه و بارگیری افتخار دارد ماشین آلات تولیدی خود را با استاندارد های جهانی به مشتریان گرامی ارائه کند .

ضمانت و خدمات بعد از فروش ما بصورت نامحدود در کنار شما است

تجربه و دانش فنی ساخت داک لولر

ما با دانش فنی روز و احساس تعهد غیر قابل انعطاف ، خواسته های مشتریان را برای دریافت کیفیت و کارآیی بالای خدمات برآورده می کنیم.
ما به بیش از ۲۰ سال تجربه و داشتن پیشرو در صنعت لجستیک افتخار می کنیم و دائماً تلاش میکنیم روشهای جدید برای جلب رضایت مشتریان خود مهیا کنیم .


تحقیق و توسعه در ساخت داک لولر

تحقیق و توسعه و بکارگیری فناوری روز و خلاقیت و نو آوری در افزایش راندمان و کاهش هزینه مشتری و کاهش مصرف انرژی ، اصول ثابت ما در آبتین در است . داک لولر های نرمال ELEDOCK ، شکاف بین یک وسیله نقلیه متصل شده و خلیج بارگیری را تکمیل می کنند و امکان انتقال صاف و ایمن کالا را فراهم می کنند.

صفحات حوضچه دستی و آسانسور اتوماتیک را می توان متناسب با امکانات شما ، در انواع / اندازه های مختلف وسیله نقلیه و تجهیزات انتقال دستی تنظیم کرد.

بسیاری از اپراتورهای لیفتراک بیش از ۱۰۰۰۰۰ بار در هر سال از طریق حوضچه های معمولی مسافرت می کنند و تجهیزات خود و کالای مورد نظر را نیز حمل می کنند. با هر بار عبور ، آنها یک اثر ناخوشایند ایجاد میکنند که این لرزش ها همچنین به عنوان شوک حوض یا لرزش بدنه شناخته می شود و می تواند منجر به صدمات و هزینه های تعمیر تجهیزات شود.

این شرایط را می توان با استفاده از طراحی سطح پایین حوض صاف – Transition کاهش داد یا از بین برد .

ما مشتاق هستیم از شما بشنویم

الداک ، تولید کننده درب های اتوماتیک صنعتی ، سکوی بارگیری ، درب های لوکس مسکونی



داک لولر لولایی هیدرولیک ایستاده (تریلی و ایسوزیی) لبه لیپ نرمال ، لبه لیپ ایمنی، لبه لیپ یک تکه (مخصوص تریلی) و لبه لیپ سه تکه ( دو منظوره تریلی و ایسوزیی – وسط 160 وگوشواره های کناری با عرض 18 سانتیمتر) و تلسکوپی با ضربگیر ثابت (هشت وده تن)

داک لولر لولایی هیدرولیک ایستاده
داک لولر لولایی هیدرولیک ایستاده

داک لولر لولایی هیدرولیک ایستاده (تریلی و ایسوزیی) لبه لیپ نرمال ، لبه لیپ ایمنی، لبه لیپ یک تکه (مخصوص تریلی) و لبه لیپ سه تکه ( دو منظوره تریلی و ایسوزیی – وسط 160 وگوشواره های کناری با عرض 18 سانتیمتر) و تلسکوپی با ضربگیر متحرک و گاید هدایتگر لیفتراک وحفاظ محافظ تردد نفرات در کنار داک لولر (هشت وده تن)


ELEDOCK بزرگترین تولید کننده تجهیزات لجستیک تخلیه و بارگیری در ایران

دیگر محصولات مرتبط



جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره با ما تماس بگیرید

کارشناسان فروش ما همواره علاقمند به پاسخگویی به پرسش های شما هستند